Diversitatea în cadrul Starbucks

Pe lângă cafeaua extraordinară, Starbucks a încorporat în afaceri relaţiile interumane, implicarea în comunitate şi celebrarea diversităţii culturale.

Diversity At Starbucks

Facem tot ce este posibil pentru a sprijini o cultură în care diversitatea este apreciată şi respectată.  Astfel, este foarte normal ca diversitatea să fie integrată în tot ceea ce facem, ca principiu de referinţă. 


La Starbucks, definiţia Diversităţii a luat forma unei ecuaţii.
Diversitate = Includere + Echitate + Accesibilitate

Includere: relaţii interumane & implicare
Echitate: corectitudine & justiţie
Accesibilitate: uşurinţă de utilizare & fără bariere

Strategia companiei noastre pentru diversitate este axată pe patru zone: parteneri, clienţi, furnizori şi comunităţi.

  • Parteneri (angajaţii noştri) - Căutăm şi recrutăm parteneri care să reflecte diversitatea comunităţilor deservite. Ne concentrăm pe dezvoltarea partenerilor noştri prin educarea şi implicarea acestora.
  • Clienţi - Noi includem în Experienţa Starbucks toţi clienţii, identificând şi satisfăcând preferinţele şi nevoile unice ale acestora. Asigurăm experienţa de excepţie a clientului prin relaţionarea cu acesta într-o manieră relevantă din punct de vedere cultural.
  • Comunităţi - Susţinem şi investim în comunităţile locale şi globale prin intermediul unor parteneriate strategice şi oportunităţi de dezvoltare economică menite să consolideze legăturile cu comunităţile deservite.
  • Furnizori - Suntem o companie de încredere, cu o atitudine deschisă faţă de furnizori prin intermediul programului nostru de asigurare a diversităţii furnizorilor menit să sporească numărul de furnizori ai căror proprietari provin din rândul minorităţilor sau sunt femei.

Starbucks depune toate eforturile pentru a cultiva un mediu de lucru unde persoanele cu origini diverse să fie apreciate şi respectate şi care să permită angajaţilor să atingă un randament optim. Noi respectăm combinaţia unică de talente, experienţe şi perspective caracteristică fiecărui partener, făcând astfel posibil succesul Starbucks.

În consecinţă, ne aşteptăm ca partenerii noştri să dea dovadă de camaraderie, toleranţă şi umanitate faţă de toţi clienţii, pentru ca marca noastră să fie un simbol al ospitalităţii pentru toată lumea.