Job Description – Assistant Store Manager

job
Ce îți promitem noi:
 
• Cultura „“Bring Fun to Life” și atmosfera unică
• O carieră într-o companie internațională și dinamică
• Dezvoltare profesională și personală intensivă
• Angajament față de oameni și un sistem generos de recompense
 
Provocările/sarcinile tale:
 
• Ești responsabil(ă) cu recrutarea, selecția, evaluarea performanței și păstrarea angajaților pe postul de Barista din cafenea.
• Coordonezi trainingul membrilor echipei
• Asiguri buna funcționare a magazinului, gestionezi magazinul pe perioada absenței Store Mangerului
• Contabilizezi nivelul optim al costului forței de muncă de la nivelul magazinului: planifici, analizezi și controlezi costul forței de muncă; pregătești programul de lucru și planifici concediile angajaților pe postul de Barista
• Creezi o atmosferă prietenoasă la locul de muncă, reflectând cultura AmRest și a Starbucks, precum și Valorile de bază ale acestora
 
Ce așteptări avem de la tine:
 
• Să ai cel puțin 1 an de experiență în managementul echipei
• Să ai experiență în servicii pentru clienți (de preferabil, în gastronomie)
• Să ai cunoștințe solide de limba engleză (cazul ideal)
• Să dovedești energie pozitivă și entuziasm la locul de muncă
• Să ai abilități de rezolvare a problemelor, să fii proactiv(ă), să îți asumi provocări
• Să știi să lucrezi în echipă
• Să ai bune abilități de organizare
• Să fii capabil(ă) să stabilești priorități și să te concentrezi asupra obiectivelor
 
Beneficii suplimentare:

- Bonus de performanță
- Dezvoltarea profesională
- Recrutare și training de Barista
- Tichete de masă în valoare de 15 RON/zi lucrată
- Abonament medical la rețeaua de clinici private Regina Maria 
- 3 băuturi mărimea Tall /zi lucrată
- 1 pungă cafea / 1 cutie de ceai / 1 cutie de capsule cafea pe săptămână 
- Reduceri la produsele Starbucks
 
Aplica aici: starbucksjobs.ro@amrest.eu