Explorarea carierei la Starbucks

Barista

Explorarea carierei la Starbucks

În calitate de Barista vei contribui la succesul brandului îndrăgit în toată lumea. Sarcina ta va fi să asiguri clienţilor un produs unic, serviciu rapid, calitate excelentă şi va trebui să păstrezi cafeneaua perfect curata. Totul se întregeşte prin atmosfera unică de la Starbucks, din care poţi face parte şi tu.

Ai nevoie de informații suplimentare despre oportunitățile disponibile poți să o faci la adresa:

starbucksjobs.ro@amrest.eu 

( Te rugăm să menționezi in titlul e-mailului poziția și orașul pentru care aplici )

Şeful de Tură

În calitate de Şef de Tură la Starbucks vei fi responsabil pentru una din cele două zone: Product sau Facility. Product Managerul are grijă de calitatea superioară a produselor şi confirmă standardele de preparare. Acesta planifică aprovizionarea, analizează vânzările şi veniturile. Rolul Facility Managerului este să se sigure că unitatea este în cea mai bună stare de functionare. Acesta are grijă de respectarea standardelor de curăţenie, de utilizarea corectă a echipamentului şi construieşte relaţii cu furnizorii. Planifică de asemenea costurile fixe şi analizează rezultatele obţinute. Toţi Şefii de Tură fac training în zonele lor de responsabilitate pentru Parteneri şi coordonează turele, în fiecare zi având grijă să creeze o atmosferă plăcută.

Ai nevoie de informații suplimentare despre oportunitățile disponibile poți să o faci la adresa:

starbucksjobs.ro@amrest.eu

( Te rugăm să menționezi in titlul e-mailului poziția și orașul pentru care aplici )

Assistant Store Manager

Assistant Store Manager la Starbucks mai este denumit şi People Manager, deoarece este persoana responsabilă de Parteneri. Principalele sarcini ale funcţie vor fi team building, training şi motivaţie, ridicând serviciul clienţi din cafenea la cel mai înalt nivel. People Managerul se străduieşte să angajeze cei mai buni oameni pentru cele mai bune funcţii. Acesta recrutează Parteneri care inspiră celorlalţi zâmbete şi transferă clienţilor energia lor pozitivă. acesta este responsabil pentru crearea orarului de muncă, planificarea şi controlarea costurilor de muncă, cât şi pentru evaluarea performanţelor. De asemenea coordonează turele şi construieşte atmosfera de lucru din cafenea. Cheia succesului acestuia este reprezentată de cunoştinţele excelente despre Parteneri.

Store Manager

Store Managerul la Starbucks acţionează ca un proprietar. Acesta asigură un serviciu pentru clienţi excelent şi o calitate superioară a produselor în timp ce menţine eficienţa costurilor. Sarcinile acestuia sunt concentrate pe două zone: vânzări şi clienţi. Store Managerul este responsabil pentru activităţile de marketing locale de brand şi strategia AmRest. Acesta construieşte relaţii şi este angajat în activităţile legate de comunitatea locală. Îndatoririle sale cuprind de asemenea planificarea vânzărilor, analizarea rezultatelor şi căutarea continuă de noi soluţii. Store Managerul se dezvoltă constant şi are grijă de dezvoltarea echipei sale.