Job Description – Store Manager

job
Acest post contribuie la succesul Starbucks, prin conducerea unei echipe de parteneri în cafenea, în direcția creării și menținerii Experienței Starbucks pentru clienții și partenerii noștri. Store Managerul trebuie să gestioneze operațiunile generale ale cafenelei. În special, majoritatea timpului său va fi alocată supravegherii personalului și atribuirii de sarcini angajaților, luării de decizii privind personalul, asigurarea satisfacției clienților și a calității produselor, gestionarea performanței financiare a cafenelei și gestionarea siguranței și securității în cadrul cafenelei.
 
Promisiunea noastră:

• "Cultura “Bring Fun to Life” și atmosferă unică
• Cariera într-o companie internațională, dinamică
• Dezvoltare profesională și personală intensivă
• Angajamentul față de oameni și un sistem generos de recompense
 
Principalele tale responsabilități: 
 
- Planifici, comunici și delegi responsabilitățile și practicile corespunzătoare partenerilor din cafenea pentru a asigura un flux bun de operațiuni.
- Soliciți în mod activ feedback de la clienți și explorezi în mod proactiv piețele locale pentru a înțelege nevoile clienților și ale comunității.
- Asiguri implementarea programelor companiei prin elaborarea planurilor de măsuri și motivarea și instruirea directe ale echipei de cafenea în ceea ce privește implementarea lor, în vederea îndeplinirii obiectivelor operaționale și organizaționale. 
 
Revizuiești constant mediul și principalii indicatori de afaceri ai cafenelei pentru a identifica oportunități de îmbunătățire.
 
- Monitorizezi și gestionezi nivelurile de personal ale cafenelei pentru a asigura dezvoltarea partenerilor și dobândirea de talente, în vederea îndeplinirii și menținerii cerințelor operaționale ale cafenelei.
- Utilizezi instrumentele de gestionare a informațiilor și analizezi rapoartele financiare pentru a identifica și aborda tendințele și problemele legate de performanța cafenelei.
- Gestionezi cu integritate, onestitate și prin cunoștințe care promovează cultura Starbucks.
- Trezești interesul și inspiri membrii echipei în direcția obținerii de rezultate bune în activitatea acestora.
- Folosești și demonstrezi principiile și practicile eficiente de management în vederea creării și menținerii unei echipe de cafenea de succes, ce favorizează apariția unui mediu în care partenerii sunt valorificați și respectați.
 
 
Așteptările noastre:  
 
- Experiența în retail de cel puțin 2 ani
- Experiența în managementul echipei de cel puțin 3 ani
- Experiența in analiza rapoartelor financiare de cel puțin 2 ani
- Abilitatea de a gestiona operațiunile aferente cafenelei în mod independent și eficient într-un mediu alert
- Abilități puternice de conducere, capabil(ă) de a învăța și de a îndruma pe alții 
- Cunoașterea tehnicilor de servire a clienților  
- Abilități de organizare, planificare și rezolvare a problemelor 
- Abilități interpersonale concrete și abilități de team building
- Abilitatea de a comunica clar și concis, atât oral, cât și în scris 
- Abilitatea de a gestiona mai multe situații simultan
- Cunoașterea excelentă a limbii engleze (atât oral cât și scris)
 
 
Studii:  
 
- Diploma de licență în afaceri sau într-un domeniu strâns legat de afaceri poate înlocui o parte din experiența necesară;
 
Beneficii suplimentare:

- Bonus de performanță lunar și anual
-Dezvoltare profesională
- Training de Barista, financiar și de leadership
- Tichete de masa 15RON/zi lucrata
- Abonament medical la rețeaua de clinici private Regina Maria
- 3 Bauturi mărimea Tall zi/lucrată
- 1punga cafea /1 cutie de ceai /1 cutie de capsule cafea pe săptămână
- Reducere la produsele Starbucks
 
 
Aplica aici: starbucksjobs.ro@amrest.eu