TERMENI DE UTILIZARE STARBUCKS REWARDS™

În vigoare din: 20 martie 2018

VĂ RUGĂM SĂ CITIȚI CU ATENȚIE ACEȘTI TERMENI DE UTILIZARE. PRIN ACCESAREA SAU PARTICIPAREA LA PROGRAMUL STARBUCKS REWARDS, SUNTEȚI DE ACORD SĂ VĂ SUPUNEȚI ACESTOR TERMENI DE UTILIZARE, PRECUM ȘI TUTUROR TERMENILOR ÎNCORPORAȚI PRIN REFERINȚE. DACĂ NU SUNTEȚI DE ACORD CU ACEȘTI TERMENI DE UTILIZARE, NU PARTICIPAȚI LA PROGRAMUL STARBUCKS REWARDS.
Acești Termeni de Utilizare se aplică accesului și participării la programul Starbucks Rewards (denumit în continuare "Starbucks Rewards"), care este administrat de AmRest Coffee SRL (denumită în continuare "noi", "nouă" sau "Starbucks") cu sediul în România, București, Str. Grigore Cobălcescu nr. 46, etajul 2, camera nr.11, Sector 1, (denumită, colectiv, "Starbucks"), în calitate de francizor al Starbucks Corporation. Acești Termeni de utilizare nu modifică în niciun fel termenii sau condițiile din orice alt acord pe care l-ați putea avea cu Starbucks pentru alte produse și servicii, cum ar fi cardurile Starbucks. În orice moment și la discreția sa, Starbucks își rezervă dreptul de a schimba, modifica și / sau elimina Starbucks Rewards și / sau toți sau orice parte din acești Termeni de utilizare sau orice politică, întrebări frecvente sau îndrumări referitoare la Starbucks Rewards. Orice schimbări sau modificări vor intra în vigoare imediat după publicarea revizuirilor la adresa http://www.starbucksromania.ro iar dvs. renunțați la orice drept pe care îl aveți referitor la primirea de notificări specifice ale unor astfel de schimbări sau modificări. Participarea dvs. la Starbucks Rewards confirmă acceptarea de către dvs. a acestor Termeni de utilizare și a oricăror astfel de schimbări sau modificări; prin urmare, trebuie să revedeți frecvent acești Termeni de utilizare, precum și politicile aplicabile și întrebările frecvente pentru a înțelege termenii și condițiile care se aplică Starbucks Rewards. Dacă nu sunteți de acord cu Termenii de utilizare, trebuie să nu mai participați la Starbucks Rewards.
 
Programul Starbucks Rewards este destinat exclusiv uzului personal. Utilizarea comercială este interzisă. Acest program nu vizează și nu este destinat utilizării de către nicio persoană sub vârsta de 14 ani. Dacă aveți vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani, puteți utiliza Starbucks Rewards doar sub supravegherea unui părinte sau a unui tutore legal care acceptă să respecte acești Termeni de utilizare.
 
Citiți cu atenție Declarația de confidențialitate de la http://www.starbucksromania.ro pentru a înțelege cum colectează, utilizează și dezvăluie Starbucks informații despre clienți și despre cum să vă actualizați sau să vă modificați informațiile personale, precum și care sunt modalitățile noastre de comunicare cu dvs.
 
Starbucks Rewards reprezintă o modalitate prin care Starbucks se străduiește să recompenseze și să mulțumească clienților loiali pentru patronarea afacerii noastre și pentru achiziționarea produselor Starbucks®. Membrii programului Starbucks Rewards pot câștiga și acumula “Stele” care pot fi răscumpărate pentru beneficii Starbucks Rewards, cunoscute și sub numele de "Recompense", în magazinele Starbucks® participante din România. 
 
CUM DEVENIȚI MEMBRU STARBUCKS REWARDS
Există o singură modalitate de a vă înscrie în Starbucks Rewards și de a începe să acumulați “Stele”. Dacă aveți un Card Starbucks fizic, vizitați http://www.starbucksromania.ro. Urmați instrucțiunile pentru a crea un cont și pentru a vă înregistra Cardul fizic Starbucks. Soldul minim necesar pentru a activa un Card Starbucks fizic este de douăzeci RON (20 RON).
 
Procesul de înregistrare poate necesita furnizarea următoarelor informații: parola, adresa de e-mail (solicitată pentru primirea tuturor recompenselor eligibile), adresa fizică, numărul de telefon, numărul Cardului Starbucks și codul de securitate al cardului (CSC), ziua de naștere, precum și preferințele de marketing. 
 
Dacă schimbați adresa contului dvs. la una care nu se află în România, Cardurile dvs. Starbucks vor continua să funcționeze, dar doar pe teritoriul României.
 
CUM CÂȘTIGAȚI “STELE”
Beneficiile de care vă puteți bucura prin intermediul Starbucks Rewards se bazează pe numărul de "Stele" pe care le câștigați. Puteți câștiga “Stele” făcând cumpărături utilizând Cardul Starbucks înregistrat în contul dvs. pentru a plăti în magazinele Starbucks participante din România. 
 
Veți câștiga “Stele” pe baza valorii cumpărăturilor dvs. la o rată de o (1) Stea pentru fiecare 2 (doi) RON cheltuiți utilizând Cardul Starbucks înregistrat. Se aplică anumite excluderi. De exemplu, nu puteți câștiga “Stele” pe Cardul Starbucks pentru activările, reîncărcările și transferurile de pe Cardul Starbucks. “Stelele” pot fi câștigate și acordate în cantități fracționare, în funcție de valoarea cumpărăturii efectuate. 
 
În general, “Stelele” pentru cumpărăturile eligibile din magazinele participante se adaugă automat în cont în decurs de douăzeci și patru (24) de ore. Din când în când, noi sau alții care acționează cu permisiunea noastră vă pot oferi promoții speciale care vă oferă “Stele” promoționale. “Stelele” promoționale, cum ar fi “Stele” "bonus", vor fi acordate conform descrierii din oferta promoțională aplicabilă și vor fi supuse oricăror termeni suplimentari stabiliți în oferta promoțională.
 
Dacă anulați o achiziție făcută cu Cardul dvs. Starbucks înregistrat, Starbucks nu va contabiliza “Stelele” pe care le-ați fi putut primi pentru achiziția respectivă. Dacă returnați marfa sau cafeaua ambalată, alimentele și ceaiul pe care le-ați cumpărat cu Cardul dvs. Starbucks înregistrat (notă: este necesară o chitanță originală sau un bon de cadou), fondurile dvs. vor fi returnate pe un card de credit Starbucks de magazin, dar Starbucks nu va deduce “Stelele” din contul dvs. Cardurile de credit Starbucks de magazin pot fi folosite în orice magazin Starbucks participant, dar nu sunt Carduri Starbucks. De exemplu, cardurile de credit de magazin nu acumulează “Stele” și nu pot fi înregistrate sau reîncărcate pentru o valoare suplimentară.
 
Dacă utilizați mai multe modalități de plată într-o singură tranzacție, cum ar fi numerar, card de credit sau un Card Starbucks neînregistrat, vi se va acorda numărul de “Stele” pe baza sumei achiziției efectuate aplicată la oricare o singură  metodă de plată.
 
STATUSURILE STARBUCKS REWARDS
În prezent, există două (2) statusuri de beneficii în cadrul programului Starbucks Rewards, care sunt determinate de numărul de “Stele” pe care le acumulați în contul dvs. pe parcursul unui an. Prin deschiderea unui cont și înregistrarea unui Card Starbucks, veți fi înscris automat în programul Starbucks Rewards la Statusul Green. În cazul în care câștigați cel puțin două sute (200) de “Stele” în cele douăsprezece (12) luni de la data înscrierii dvs., vă veți califica pentru Statusul Gold; rămâneți la Statusul Green dacă strângeți mai puțin de 200 de “Stele”. Termenul de un an este calculat de la data finalizării înregistrării - adică făcând clic pe link-ul de activare a contului din e-mail-ul trimis în timpul înregistrării.
 
Odată ce ajungeți la un anumit nivel în cadrul Starbucks Rewards, veți primi beneficiile aplicabile acelui nivel la momentul respectiv. Cu toate acestea, trebuie să continuați să câștigați și să acumulați “Stele” pentru a vă menține Statusul de beneficii.
 
“Stelele” care sunt acordate unui Membru, dar care nu au fost utilizate, expiră în termen de 24 (douăzeci și patru) de luni de la cea mai recentă tranzacție făcută folosind un Card Starbucks, în timp ce o tranzacție reprezintă o achiziție făcută folosind un Card Starbucks și alimentarea unui Card. “Stelele” expiră și în cazul expirării unui Card Starbucks (Cardul Starbucks are termen de valabilitate 24 de luni de la ultima tranzacție prin intermediul acestuia), precum și dacă încetează calitatea de membru al Programului. 
 
Dacă nu colectează un minim de 200 (două sute) “Stele” într-o perioadă de un an (a se înțelege ultimele 365 de zile) din ziua în care obține Statusul Gold, membrul care a atins acel Status Gold îl va pierde și va reveni la Statusul Green. Pentru a păstra Statusul Gold, trebuie să câștigați cel puțin două sute (200) de “Stele” noi în timpul fiecărei perioade consecutive de 12 luni ulterioare datei la care ați atins Statusul Gold. Dacă nu câștigați alte 200 de “Stele” în 12 luni, veți fi plasat la Statusul Green al Starbucks Rewards. Pentru a ajunge să dețineți din nou statutul de membru Gold, va trebui să acumulați 200 de “Stele” noi în cele 12 luni.
 
Puteți să vizualizați și să urmăriți soldul “Stelelor” dvs., precum și Recompensele disponibile la http://www.starbucksromania.ro. Starbucks își rezervă dreptul de a modifica numărul de statusuri de beneficii și de a modifica, oricând și la discreția sa, beneficiile și recompensele asociate fiecărui Status.
 
RECOMPENSE CORESPUNZĂTOARE STATUSULUI GREEN
Prin înregistrarea Cardului dvs. Starbucks, sunteți automat înscris(ă) în "Statusul Green" al Starbucks Rewards. Recompensele pot include :
• 50 de “Stele” bonus, acordate după ce ați aderat la Program;
• dreptul de a primi, la acumularea a 100 (o sută) de “Stele”, din partea Starbucks, o băutură "Tall" sau "Grande" la alegerea dvs. din toate băuturile disponibile din gama standard de produse Starbucks, cu excepția sucurilor proaspete și a băuturilor îmbuteliate, plus un topping, la alegerea dvs. (frișcă, orice sirop disponibil sau un shot de espresso);
o Trebuie să prezentați un cod QR sau un număr de cupon pentru a primi produsul dvs. suplimentar. 
o După aproximativ douăzeci și patru de ore de la câștigarea celei de-a 100-a stea, dacă ați furnizat Starbucks o adresă de e-mail actuală și valabilă, veți primi un e-mail de reamintire de la Starbucks conținând codul dvs. QR și numărul de cupon, indicându-vă faptul că recompensa dvs. este disponibilă. 
Nu uitați să vă revendicați recompensa într-un magazin participant în maxim 30 de zile de la emiterea acesteia.
  
• Acces timpuriu sau extins la anumite promoții și oferte. Starbucks vă poate oferi, ca membru Starbucks Rewards, accesul timpuriu sau extins la produse speciale din meniu, sau reduceri. Puteți participa la aceste oferte achitând cu cardul dvs. Starbucks înregistrat la magazinele participante.
 
• Oferte personalizate și promoții. Oferte speciale vă pot fi distribuite prin e-mail.  Trebuie să vă înscrieți pentru a primi oferte promoționale și de marketing de la Starbucks și este posibil să vi se solicite să furnizați o adresă de e-mail, un număr de telefon și o adresă fizică valabile pentru a primi ofertele speciale. Ofertele speciale pot fi personalizate pe baza comportamentelor și preferințelor de cumpărare. Ofertele speciale pot include reduceri periodice la alimente, băuturi și bunuri, sau posibilitatea de a câștiga “Stele” "bonus". Ofertele speciale pot avea anumite restricții, inclusiv datele de încetare a valabilității și perioadele de răscumpărare scurte și limitate. Ofertele speciale sunt adresate strict dvs. și nu pot fi partajate, copiate sau transferate. Este posibil să vi se solicite să prezentați sau să plătiți cu cardul dvs. Starbucks înregistrat pentru a putea revendica oferte speciale. Citiți cu atenție fiecare ofertă pentru detaliile specifice, datele de expirare, limitări și restricții, precum și pentru a afla când veți primi bonusurile în contul dvs.
 
RECOMPENSE CORESPUNZĂTOARE STATUSULUI GOLD
După ce câștigați două sute (200) de “Stele” într-o perioadă de 12 luni, atingeți "Statusul Gold". Recompensele Gold pot include:
 
• Beneficiile Statusului Green
• Recompensă anuală pentru ziua de naștere – de ziua dvs. de naștere - dreptul de a primi unul din următoarele cadouri (la alegerea dvs.): 
 
o băutură "Tall" sau "Grande" la alegerea dvs. din toate băuturile disponibile din gama standard de produse Starbucks, cu excepția sucurilor proaspete și a băuturilor îmbuteliate, plus un topping, la alegerea dvs. (frișcă, orice sirop disponibil sau un shot de espresso);
sau 
o orice prăjitură disponibilă din gama de deserturi Starbucks. 
 
• Recompensa pentru zile de naștere va fi adăugată automat în contul dvs. la data zilei dvs. de naștere, în condițiile în care ați furnizat o adresă de e-mail actuală și valabilă; veți primi un e-mail de reamintire de la Starbucks cu codul dvs. QR și numărul cuponului la data zilei dvs. de naștere, anunțându-vă că Recompensa dvs. este disponibilă. Pentru a primi produsul dvs. gratuit, trebuie să prezentați un cod QR sau un număr de cupon. Nu uitați să vă revendicați recompensa într-un magazin participant în termen de 30 de zile, înainte de expirarea acesteia. Puteți să vizualizați și să urmăriți soldul “Stelelor” dvs. la adresa http://www.starbucksromania.ro. 
• Un topping gratuit la fiecare tranzacție - dreptul la un topping pentru băutură la fiecare tranzacție efectuată utilizând valoarea încărcată pe un Card Starbucks înregistrat (la alegerea membrului: frișcă, orice sirop disponibil sau un shot de espresso);
• 25 de “Stele” Aniversare bonus în cazul în care vă mențineți statutul de membru Gold pe parcursul unui an de înscriere în program - 25 (douăzeci și cinci) “Stele” "aniversare" acordate automat la începutul anului următor al aderării la program (adică la începutul următoarei perioade de 365 de zile). 
 
Acești Termeni de utilizare ai Starbucks Rewards completează și includ prin referință termenii și condițiile pentru Cardul Starbucks. În eventualitatea unui conflict între Termenii și condițiile privind Cardul Starbucks și acești Termeni de utilizare ai Starbucks Rewards, prevalează Termenii și condițiile pentru Cardul Starbucks.
 
Nu există taxe de membru asociate cu programul Starbucks Rewards. “Stelele” acumulate în cadrul programului sunt promoționale și nu au valoare în numerar.
 
“Stelele”, Recompensele și Cardurile dvs. Starbucks. înregistrate, precum și contul dvs. în cadrul programului Starbucks Rewards sunt personale, aparținându-vă exclusiv și nu pot fi vândute, transferate sau cedate ori partajate cu membrii familiei, prietenii sau alte persoane și nici folosite de dvs. în scopuri comerciale. Puteți avea doar un singur (1) cont Starbucks Rewards, care este personal.
 
Fără a vă anunța, Starbucks își rezervă dreptul de a suspenda orice Card Starbucks și / sau de a vă închide contul și / sau sista participarea dvs. la Starbucks Rewards, în cazul în care Starbucks stabilește, la propria discreție, că ați încălcat acești Termeni de utilizare, aveți mai mult de un (1) cont, sau că utilizarea contului dvs. este neautorizată, înșelătoare, frauduloasă sau ilegală. Starbucks poate, la discreția sa, să suspende, să anuleze sau să combine conturile care par a fi duplicat. În cazul în care participarea dvs. la Starbucks Rewards este anulată, atunci toate “Stelele” acumulate din contul dvs. sunt anulate.
 
Fără a vă anunța, Starbucks își rezervă, de asemenea, dreptul de a vă "anula înregistrarea" și de face neeligibil pentru programul Starbucks Rewards orice card Starbucks sau cont care a fost inactiv timp de doi (2) ani consecutivi. Inactiv este definit ca a nu avea în respectivul cont nicio Stea câștigată. În cazul în care cardul dvs. Starbucks sau contul dvs. sunt neînregistrate sau trecute ca inactive, atunci toate acumulările de “Stele” din contul dvs. sunt anulate.
 
Starbucks își rezervă dreptul de a rezilia, întrerupe sau anula programul Starbucks Rewards în orice moment și la discreția sa exclusivă, fără să vă anunțe.
 
Alte legături
Starbucks Card FAQs.
Termeni și condiții pentru Cardul Starbucks.