Termeni și condiții Card Starbucks

În vigoare din 20 martie 2018

Prezentul Acord privind Cardul Starbucks (denumit în continuare "Acordul") se încheie între dvs. și AmRest Coffee SRL (denumită în continuare "noi" sau "nouă"), cu sediul în România, București, Str. Grigore Cobălcescu nr. 46, etajul 2, camera nr.11, Sector 1, +40 31 433 5336, francizor al Starbucks Corporation și descrie termenii și condițiile care sunt aplicabile Cardului dvs. Starbucks. Prin cumpărarea, încărcarea sau utilizarea Cardului dvs. Starbucks, sunteți de acord cu acești termeni.
Prezentul acord include o dispoziție de Arbitraj, ce reglementează orice litigii care pot exista între dvs. și noi. Cu excepția cazului în care renunțați, după cum este descris mai jos, această dispoziție vă va:
• Anula dreptul dvs. la un proces cu jurați; și
• Afecta în mod vădit drepturile dvs., inclusiv împiedicându-vă să înaintați, să vă alăturați sau să participați la proceduri specifice proceselor colective sau consolidate.
 
Sunteți de acord cu faptul că noi am putea furniza notificări, înștiințări și modificări privind prezentul Acord, precum și alte informații referitoare la Cardul dvs. Starbucks, prin mijloace electronice, inclusiv postarea acestor materiale online la http://www.starbucksromania.ro.
 
Despre contul dvs.
 
Vă emitem Cardul Starbucks. Puteți să alimentați Cardul dvs. Starbucks cu o sumă cuprinsă între de 20 și 1000 RON pentru a fi utilizat în magazinele Starbucks participante. Suma în lei pe care o încărcați pe Cardul Starbucks reprezintă o plată anticipată pentru bunurile și serviciile oferite de magazinele participante. Oferim Cardul Starbucks pentru a vă facilita cumpărăturile la noi și pentru a vă face relația cu noi cât mai plăcută. Dacă nu este prevăzut altfel prin lege sau permis prin prezentul acord, suma în lei de pe Cardul dvs. Starbucks nu se poate restitui și nu poate fi răscumpărată în numerar. Suma existentă pe Cardul dvs. Starbucks nu este asigurată de către Autoritatea de Supraveghere Financiară din România, și nu este purtătoare de dobândă.
 
 
 
Cardurile Starbucks nu sunt vizate a fi folosite și nu sunt destinate utilizării de nicio persoană cu vârsta sub 14 ani. Dacă aveți vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani, puteți utiliza Cardurile Starbucks doar sub supravegherea unui părinte sau a unui tutore legal care acceptă să fie obligat prin prezentul Acord.
 
Când vă înregistrați Cardurile Starbucks în programul Starbucks Rewards®, termenii de utilizare Starbucks Rewards® se vor aplica și pot fi găsiți la http://www.starbucksromania.ro .
 
Alimentarea Cardului
 
În România, puteți alimenta Cardul dvs. Starbucks vizitând oricare din magazinele participante sau online, accesând http://Card.starbucksromania.ro. Este posibil să apară o întârziere din momentul în care achitați suma cu care urmează să fie încărcat Cardul dvs. Starbucks și  momentul în care respectivele fonduri devin disponibile pentru utilizare.
 
În niciun moment nu puteți să depășiți valoarea de 1000 RON pe oricare dintre Cardurile dvs. Starbucks și nu puteți alimenta cu mai mult de 2000 RON niciun Card Starbucks într-o singură zi. Aceasta înseamnă că activitatea pe oricare dintre Cardurile dvs. Starbucks nu poate depăși 2000 RON pe parcursul unei zile. Valoarea totală pe care o puteți încărca pe toate Cardurile dvs. Starbucks, împreună cu valoarea aferentă oricărui nou Card Starbucks pe care îl puteți achiziționa, nu poate depăși 10 000 RON în orice zi. Există o sumă minimă cu care puteți încărca orice Card Starbucks la un moment dat, iar suma respectivă este de obicei 20 RON. Noi putem modifica oricare dintre aceste sume în orice moment fără să vă notificăm.
 
Dacă utilizați un Card de credit sau de debit pentru a achiziționa sau a reîncărca Cardul Starbucks, înainte de a vă debita Cardul de credit sau debit, va demara o procedură de autorizare a sumei care face obiectul tranzacției dvs. de cumpărare sau reîncărcare (denumită în continuare "Tranzacție"). Procesul de autorizare va valida numărul Cardului de credit sau de debit, stadiul, creditul sau fondurile disponibile și informațiile de facturare, pentru a se asigura că acestea se potrivesc cu informațiile pe care banca sau compania de Carduri le are la dosar. Înainte de a autoriza suma aferentă Tranzacției, banca dvs. sau Starbucks pot încerca să vă contacteze pentru informații suplimentare.
 
Pentru Cardurile de credit, odată ce ați primit o autorizație, puteți observa o scădere în linia de credit disponibilă. Înainte ca Tranzacția să se efectueze, banca dvs. poate reține această sumă de lei din linia de credit sau din soldul disponibil pentru o scurtă perioadă de timp, în funcție de politica băncii dvs. Pentru Cardurile de debit, banca dvs. poate pre-autoriza o taxă pentru depozitul sau contul curent și poate iniția o reținere temporară a fondurilor înainte ca Tranzacția dvs. să fie realizată. Indiferent dacă utilizați un Card de credit sau de debit, Cardul dvs. va fi debitat numai după realizarea Tranzacției dvs. Dacă Tranzacția dvs. este anulată, Starbucks va solicita, în numele dvs., o inversare a autorizației. Timpii de inversare pot varia. Vă recomandăm să contactați banca dvs. sau compania care a emis Cardul de credit pentru a afla mai multe despre politicile de autorizare și de inversare a autorizației.
 
Toate sumele încărcate pe Cardul dvs. Starbucks sunt exprimate în moneda țării în care au fost vândute ("moneda de bază"). Cardurile Starbucks achiziționate în România pot fi folosite doar pe teritoriul României.
 
Pentru a vă reîncărca mai ușor Cardul Starbucks, puteți utiliza funcția noastră de reîncărcare online. Conectând o metodă de plată la contul dvs. Starbucks , pe care îl care puteți accesa la http://www.starbucksromania.ro ori de câte ori doriți. Puteți, de asemenea, reîncărca Cardul Starbucks în cafenelele noastre.
 
Programe promoționale
 
Din când în când, noi putem, la discreția noastră, să derulam programe promoționale asociate programului Starbucks Card (denumite în continuare "Promoții"). Astfel de promoții fac obiectul acestor termeni, precum și ai termenilor suplimentari, astfel cum se precizează legat de Promoții. Ne rezervăm dreptul de a modifica termenii și condițiile oricăror Promoții în orice moment, inclusiv la și până la încheierea Promoției.
 
Taxele și expirarea valabilității soldului Cardului
 
Noi nu percepem taxe de activare, de serviciu sau taxe de inactivitate în legătură cu Cardul dvs. Starbucks. Cardul dvs. Starbucks și valoarea sa au o valabilitate de 24 de luni de la ultima încărcare sau utilizare.
 
Încasări și istoricul tranzacțiilor
 
Când utilizați Cardul Starbucks, primiți de la noi o chitanță care indică faptul că achiziția a fost efectuată utilizând un Card Starbucks și vă va furniza soldul Cardului dvs. Starbucks. Verificați periodic istoricul tranzacțiilor online pentru a vă asigura că istoricul tranzacțiilor și soldul contului dvs. sunt corecte. Puteți verifica soldul Cardului dvs. Starbucks sau puteți revedea tranzacțiile recente efectuate cu Cardul dvs. Starbucks la http://www.starbucksromania.ro sau sunând la numărul de telefon +40 31 433 5336. Pentru a vă accesa contul, va trebui să aveți disponibil Cardul Starbucks. De asemenea, soldul contului pentru un Card Starbucks va apărea pe chitanța dvs. dintr-un registru de la punctul de vânzare. Noi nu vă vom trimite informații privind activitatea prin Cardul dvs. Starbucks.
 
Erori de facturare, corecții
 
Dacă vom considera că a apărut o eroare de redactare, facturare sau contabilitate, noi vom corecta soldul Cardului dvs. Starbucks. Dacă aveți întrebări privind istoricul tranzacțiilor sau orice corecție, sau dacă doriți să contestați orice tranzacție sau corecție care a fost aplicată Cardului dvs. Starbucks, vă rugăm să sunați la +40 31 433 5336. Presupunând că ne oferiți detalii suficiente, vom examina solicitarea și vă vom spune ce constatăm. Imediat după finalizarea examinării, vom corecta orice eroare. Dacă nu găsim nicio eroare, vom explica ce am constatat noi. Nu avem nicio obligație să analizăm sau să corectăm erorile de facturare, cu excepția cazului în care ne furnizați o notificare satisfăcătoare pentru ca noi să putem revizui solicitarea dvs. în termen de șaizeci (60) de zile de la data tranzacției în cauză.
 
Frauda asociată cu Cardul dvs. Starbucks sau cu soldul Cardului
 
Noi nu vom accepta niciun Card Starbucks sau vom limita utilizarea oricărui Card Starbucks sau a unui sold aferent unui Card Starbucks, dacă vom considera în mod rezonabil că utilizarea este neautorizată, frauduloasă sau ilegală sub altă formă și considerăm că o astfel de acțiune este adecvată pentru a limita riscul nostru. Starbucks nu controlează cine poate vinde Carduri Starbucks preîncărcate, nici nu putem controla prețurile sau valorile preîncărcate oferite de vânzătorii independenți. În consecință, Starbucks nu are nicio răspundere față de dvs. pentru nicio fraudă sau activitate ilegală comisă de părți terțe și care implică vreun sold de Card Starbucks. Dacă Starbucks descoperă că un Card Starbucks sau un sold aferent unui Card Starbucks a fost obținut prin sau derivat din fraudă sau din alte mijloace ilegale, la discreția noastră, putem anula toate Cardurile Starbucks afectate și reține toate soldurile aferente respectivelor Carduri Starbucks fără să vă anunțăm. Putem folosi soldurile Cardurilor Starbucks reținute pentru a ne compensa răspunderea față de companiile de carduri, rețelele și emitenții cardurilor de credit și de debit pierdute sau furate, utilizate pentru achiziționarea sau încărcarea Cardurilor Starbucks.
 
Înregistrare, Răspundere pentru tranzacții neautorizate
 
Pentru a evita frauda, spălarea banilor sau orice furt de identitate, este recomandat să înregistrați Cardul cu informațiile personale care vor fi utilizate exclusiv în scopul acestui Program Starbucks Rewards. Pentru a vă înregistra Cardul Starbucks, vizitați http://www.starbucksromania.ro. Când vă înregistrați sau cumpărați un Card Starbucks, sunteți de acord că: (i ) veți furniza informații complete și exacte despre dvs.; și (ii) veți actualiza aceste informații dacă suferă modificări. Dacă nu furnizați sau nu actualizați astfel de informații, sau dacă avem motive întemeiate să bănuim că nu ați furnizat sau actualizat aceste informații, vom avea dreptul, la discreția noastră și în mod exclusiv, să dezactivăm Cardul dvs. Starbucks. Dacă dvs. credeți că a fost dezactivat din greșeală Cardul dvs. Starbucks, sunați la +40 31 433 5336. Sunteți responsabil pentru: (a) exactitatea tuturor informațiilor pe care ni le furnizați; și (b) păstrarea confidențialității și securității informațiilor de pe Cardul dvs. Starbucks. Toate Cardurile dvs. Starbucks pot fi activate și înregistrate pentru a fi utilizate în contul dvs. Starbucks Rewards®, însă puteți păstra doar un (1) un astfel de cont în orice moment.
 
Ar trebui să vă tratați Cardul Starbucks asemenea banilor și să nu dezvăluiți nimănui informațiile despre Cardul dvs. Starbucks. În cazul în care Cardul Starbucks sau informațiile de pe Cardul Starbucks sunt pierdute sau furate, orice persoană care intră în posesia acestora poate utiliza Cardul. Sunteți responsabil pentru toate tranzacțiile de pe Cardul dvs. Starbucks, inclusiv tranzacțiile neautorizate. Cu toate acestea, în situația în care Cardul dvs. Starbucks este pierdut, furat sau distrus, Cardul dvs. Starbucks poate fi înlocuit cu soldul rămas pe acesta în momentul în care ne contactați, dar numai dacă l-ați înregistrat anterior în Programul Starbucks Rewards.
 
În cazul în care Cardul dvs. Starbucks înregistrat se pierde, este furat sau deteriorat, contactați-ne imediat, fie conectându-vă la contul dvs. pe http://www.starbucksromania.ro sau apelând + 40 31 433 5336. Soldul Cardului dvs. Starbucks înregistrat este protejat din momentul în care ne-ați notificat. Vom îngheța soldul rămas pe Cardul dvs. Starbucks în momentul în care ne veți notifica și vom încărca soldul rămas pe un Card Starbucks înlocuitor.
 
Personalul Starbucks își rezervă dreptul de a solicita clienților o documentație corespunzătoare, pentru a verifica identitatea destinatarului Cardului precum și dreptul de a desfășura controale interne periodice, pentru a verifica identitatea destinatarului Cardului.
 
Declarație de confidențialitate
 
Citiți cu atenție Politica de confidențialitate Starbucks http://www.starbucksromania.ro pentru a înțelege modul în care Starbucks colectează, utilizează și dezvăluie informații despre clienți, cum să vă actualizați sau să modificați informațiile personale, precum și modalitățile noastre de comunicare cu dvs.
 
Modificări ale prezentului acord
 
Putem modifica acest acord în orice moment. Vom publica Acordul modificat pe site-ul nostru la http://www.starbucksromania.ro și, pentru o perioadă de treizeci (30) de zile de la publicarea Acordului modificat, vom posta, de asemenea, pe site-ul nostru, un anunț prin care se precizează că termenii prezentului acord s-au schimbat. După cum permite legea aplicabilă, orice modificare, adăugare sau ștergere va deveni efectivă în momentul în care vom publica pe site-ul nostru Acordul revizuit. Cu excepția cazului în care menționăm altfel, modificarea, adăugarea sau ștergerea se vor aplica cardurilor dvs. Starbucks viitoare și existente. Se consideră că acceptați modificările, completările sau ștergerile în cazul în care: (1) nu ne anunțați contrariul în scris, în termen de 20 de zile de la data notificării noastre sau într-un alt termen specificat în anunț; sau (2) utilizați oricare dintre Cardurile dvs. Starbucks după o astfel de perioadă de notificare. Dacă ne anunțați că nu acceptați modificările, completările sau ștergerile, vom anula cardurile dvs. Starbucks și vă vom rambursa orice sold restant.
 
Anularea prezentului acord
 
În orice moment, fără vreo notificare sau obligație, noi putem suspenda sau rezilia prezentul Acord și putem să revocăm sau să limităm oricare dintre drepturile sau privilegiile care vi se acordă. Încetarea poate să apară din cauza utilizării frauduloase sau neautorizate, din partea dvs., a Cardului Starbucks, inclusiv nefurnizarea de informații valide. De exemplu, transferarea soldurilor între diferitele carduri Starbucks numai în scopul obținerii de numerar reprezintă o utilizare neautorizată a Cardului Starbucks, iar dacă noi considerăm că este potrivit să limităm pierderile, vom anula orice astfel de Card Starbucks și vom păstra toate soldurile asociate cu acele Carduri Starbucks. Dacă vom rezilia prezentul Acord fără motiv, vă vom restitui sau vă vom oferi credite de magazin egale cu soldul Cardului dvs. Starbucks anulat, din care se scad însă sumele pe care ni le-ați putea datora.
 
Arbitraj
 
Vă rugăm să citiți cu atenție această secțiune. Aceasta afectează drepturi pe care altfel le-ați putea avea. Această clauză prevede soluționarea majorității litigiilor prin arbitraj, iar nu prin acțiuni în instanță și procese colective. Arbitrajul este mai informal decât un proces în instanță, utilizează un arbitru neutru în locul unui judecător sau juriu, iar aducerea la cunoștință este mai limitată. Arbitrajul este definitiv și obligatoriu și este supus doar unei revizuiri foarte limitate din partea unei instanțe. Această clauză de arbitraj va supraviețui încetării prezentului Acord.
 
Arbitrajul obligatoriu.  Această prevedere este concepută pentru a fi interpretată în sens larg astfel încât să cuprindă toate litigiile sau reclamațiile care decurg din sau în legătură cu prezentul Acord privind Cardurile Starbucks, cu Cardurile Starbucks și cu relația dintre dvs. și noi. Orice litigiu sau revendicare care decurge din sau în legătură cu prezentul Acord sau cu utilizarea Cardului Starbucks și a relației dvs. cu Starbucks sau cu orice altă filială, societate-mamă sau companie afiliată ori companii afiliate (indiferent dacă derivă dintr-un contract, o faptă delictuală, statut, fraudă, declarație mincinoasă, ori altă teorie de drept) vor fi rezolvate prin arbitraj obligatoriu, cu excepția faptului că oricare dintre noi poate să inițieze acțiune în instanță, adresându-se tribunalelor pentru procese minore dacă respectiva acțiune se califică pentru audierea de către o astfel de instanță.
 
Renunțarea .Fără a aduce atingere celor de mai sus, puteți alege să vă adresați unei instanțe judecătorești și să nu urmați procedura de arbitraj dacă renunțați la această dispoziție de arbitraj în 30 de zile  începând cu data achiziționării, încărcării, reîncărcării sau utilizării oricăruia dintre Cardurile dvs. Starbucks ("termenul limită pentru renunțare"), ulterior intrării în vigoare a prezentului Acord. Puteți renunța la aceste proceduri de arbitraj trimițându-ne o notificare prin care ne anunțați că renunțați, în scris, la următoarea adresă: Grigore Cobălcescu nr. 46, etajul 2, camera 11, sector 1, București. Toate înștiințările de renunțare primite după termenul limită pentru renunțare (prelungim cu trei (3) zile termenul în cazul trimiterii prin poștă) nu vor fi valabile și va trebui să formulați o acțiune urmând procedura de arbitraj sau adresându-vă unui tribunal pentru procese minore.
 
Proceduri de arbitraj.  Pentru toate litigiile, indiferent dacă sunt deferite instanțelor de judecată sau urmează calea arbitrajului, trebuie mai întâi să trimiteți o descriere scrisă a reclamației dvs. către departamentul nostru de Relații Clienți, pentru a ne permite să soluționăm litigiul. Atât dumneavoastră, cât și noi, suntem de acord să negociem reclamația dvs. cu bună-credință. Puteți cere arbitraj dacă revendicarea sau litigiul dvs. nu pot fi soluționate în termen de 60 de zile.
 
Arbitrajul oricărui litigiu sau revendicare se va face în conformitate cu regulile Curții de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României https://ccir.ro/curtea-de-arbitraj-comercial-international/ și convenim ca prezentul Acord să evidențieze o tranzacție comercială și că această prevedere arbitrală va fi interpretată și executată în conformitate cu legea arbitrală din România. Toate arbitrajele vor avea loc într-o locație rezonabil de convenabilă din orașul în care aveți reședința sau într-o altă locație convenită de comun acord. Arbitrajul se va desfășura în limba română. Un arbitru poate dispune, în mod individual, orice măsură care ar fi disponibilă în instanță, inclusiv măsuri punitive sau declarative, în măsura în care se impune ca acestea să vă satisfacă cererea și trebuie să respecte și să pună în aplicare prezentul Acord exact cum ar face o instanță. Toate arbitrajele sunt confidențiale și nici dvs. și nici noi nu putem dezvălui existența, conținutul sau rezultatele vreunui arbitraj, cu excepția cazurilor prevăzute de lege sau în scopul executării hotărârilor arbitrale. Sentințele arbitrale pot fi admise de orice instanță competentă.
 
Costurile arbitrajului. După depunerea cererii de arbitraj, vom plăti toate taxele de depunere, administrare și arbitrare pentru revendicări mai mici de 2000 RON, Starbucks vă va rambursa taxa de depunere în termen de 30 de zile de la primirea solicitării dvs. scrise în acest sens. Pentru mai multe informații privind costurile, accesați următorul link: http://arbitration.ccir.ro/. Fiecare parte va suporta onorariile și cheltuielile cu proprii avocați, experți, martori, precum și cele legate de pregătirea și prezentarea probelor la arbitraj. Cu toate acestea, pentru reclamațiile care implică sume mai mici de 10000 RON, pentru care ne-ați trimis notificări și pe care le-ați negociat cu bună-credință, conform cerințelor de mai sus, înainte de inițierea arbitrajului, în cazul în care arbitrul constată că sunteți partea câștigătoare a arbitrajului, veți avea dreptul la recuperarea onorariilor și costurilor cu avocații, într-un cuantum rezonabil. Cu excepția unor revendicări declarate frivole, suntem de acord să nu solicităm acordarea onorariilor avocaților, chiar dacă în legislația aplicabilă se prevede altfel.
 
Renunțarea la procesul colectiv.  Atât dumneavoastră, cât și noi, suntem de acord că orice procedură, fie arbitrară, fie în instanță, se va desfășura numai în mod individual și nu într-un proces colectiv, consolidat sau reprezentativ. Dacă o instanță sau un arbitru stabilește într-o acțiune între dvs. și noi că această renunțare la  procesul colectiv este inaplicabilă, convenția de arbitraj va fi nulă pentru dumneavoastră. Dacă renunțați la dispoziția arbitrajului așa cum este specificat mai sus, această prevedere de renunțare la procesul colectiv nu se va aplica în cazul dvs. Nici dvs., nici alt client, nu puteți fi reprezentanți ai unui colectiv, membri ai unui colectiv sau să participați în alt mod la un proces colectiv, consolidat sau reprezentativ, fără să fi respectat procedura de renunțare stipulată mai sus. Dacă, din orice motiv, o acțiune de revendicare ia calea instanței și nu a arbitrajului, atât dvs., cât și noi, renunțăm la orice drept la un proces.
 
Legea aplicabilă
 
Prezentul Acord va fi guvernat de și interpretat în conformitate cu legile statului român, fără a aduce atingere niciunei norme privind conflictul de legi.
 
Neasumări și Limitări ale Răspunderii
 
Starbucks și afiliații săi nu fac nicio declarație, nu acordă nicio garanție și nu pun nicio condiție de niciun fel, expresă sau implicită, referitoare la Cardul Starbucks, incluzând, dar fără a se limita la, orice garanție implicită de vandabilitate, adecvare la un anumit scop, titlu sau neîncălcare, sau orice garanție care rezultă din folosirea comercială, din evoluția tranzacțiilor și din modul de îndeplinire a obligațiilor. Starbucks nu declară și nu garantează faptul că Cardurile dvs. Starbucks vor fi întotdeauna accesibile sau acceptate. Personalul Starbucks își rezervă dreptul de a solicita clientului o documentație adecvată, pentru a verifica identitatea destinatarului Cardului și pentru a asigura, de asemenea, controale interne periodice, în scopul verificării identității destinatarului Cardului.
 
 
În cazul în care Starbucks sau afiliații săi sunt găsiți răspunzători față de dvs., veți avea dreptul doar de a recupera daune reale și directe, iar aceste daune nu vor depăși ultimul sold existent pe Cardul dvs. Starbucks. Starbucks și afiliații săi nu sunt răspunzători pentru niciun fel de daune secundare, indirecte sau consecvente (inclusiv, fără a se limita la, pierderea profitului, venitului sau utilizării) sau daune-interese punitive sau adiționale, care decurg din sau sunt în vreun fel legate de prezentul Acord, fie contractuale, de tip garanție, faptă delictuală (inclusiv neglijență, activă, pasivă sau imputată), neconformitate a produsului, responsabilitate limitată, sau altă teorie, chiar dacă noi sau reprezentanții noștri autorizați au fost informați despre posibilitatea unor astfel de daune. În niciun caz, Starbucks sau afiliații săi nu au nicio răspundere pentru accesul neautorizat sau alterarea, furtul sau distrugerea de Carduri Starbucks, cauzată de un accident, un abuz sau de utilizarea, de către dvs. sau de către o terță parte, a unor mijloace sau dispozitive frauduloase, sau ca urmare a oricărei întârzieri sau greșeli ce rezultă din orice circumstanțe care nu pot fi controlate de noi.
 
 
 
Cesiunea
 
Este posibil să cesionăm prezentul Acord total sau parțial, fără o notificare prealabilă. Suntem apoi eliberați de orice răspundere. Nu puteți să cesionați prezentul Acord fără consimțământul nostru prealabil scris și orice încercare de alocare va fi nulă.
 
Integralitatea Acordului
 
Prezentul Acord reprezintă declarația completă și exclusivă a acordului dintre dvs. și AmRest Coffee SRL și înlocuiește și îmbină toate propunerile anterioare și toate celelalte acorduri care guvernează Cardul dvs. Starbucks (fără a include Politica de confidențialitate Starbucks, Termenii http://www.starbucksromania.ro de Utilizare sau Termenii și condițiile Starbucks Rewards®, după caz). Dacă orice prevedere din prezentul Acord, alta decât renunțarea la procesul colectiv din dispoziția de mai sus, referitoare la Arbitraj, este considerată ilegală sau inaplicabilă, respectiva prevedere va fi eliminată în limita minimului necesar, astfel încât prezentul Acord să rămână pe deplin în vigoare și aplicabil.
 
Întrebări
 
Dacă aveți întrebări cu privire la prezentul Acord sau la Cardul Starbucks, vă rugăm să vizitați site-ul nostru la adresa http://www.starbucksromania.ro, sau sunați la numărul de telefon +40 31 433 5336.